12
30
2010
--

Játékelemzés: A Villámcsapás Hadművelet

 Egy barátom figyelmeztetett, hogy szar a játék. Nemhittem neki, és lám-lám, megváltozott hamar a véleményem. 

 

Bizonyára ismerjük már a City Interactive gárdát, akik elég szar játékokat dobnak piacra. Egyik művük, a Villámcsapás Hadművelet névre keresztelt játékba botlottam bele, egy haverom révén, aki kölcsönadta. Mikor feltelepült a játék, láttam, hogy 3GB-os. Ez egy City-s szinthez képest nem is olyan rossz, gondoltam. Megláttam a betöltő képernyőt, majd a menűt is, és akkor is nagyot néztem. Van mentési lehetőség, jó a háttérzaj, és elég szép grafikával rendelkezik a menü. Én ugyvoltam vele, hogy ez egy nagyon király játék lesz. Körülbelül 10 másodperc alatt változott a véleményem. Hogy miért? Lássuk!

 

Grafikailag egy rakás, büdös szar! Erre ez a legjobb jelző. Amilyen szép volt a menü grafikája, annyira nagy szar a játéké. Televan buggal, és folytonos sötétség. Egy gondvan, hogyha a Gammát felteszed, akkor annyira világos, hogy szinte kiégeti a szemedet. Így a játékos választhat, hogy sötét, vagy szenvedés? Semelyik nem jobb, szerintem...

 

Irányíthatóságilag semmi nem változott. Aki játszott FPS játékkal, annak nem lesz nehéz kezelni. Néha vannak benne idegestő hülyeségek, például, hogy ugrál az egér fel-le. És nemcsak nálam van így, hanem a játék tulajdonosánál is jelentkezett ez a fajta probléma.

 

Hangok rendbenvannak szerintem. Igaz néha elég furcsa hangok is napvilágot, vagy holdvilágot látnak. A fegyverek hangja is rendbenvan. Igaz az MP40-es géppuskának a hangja nemigazán olyan, mint a valóságban, de még elmegy. Szóval a hangokkal semmi gondom nemvolt.

 

Viszont elég sokmindent tapasztaltam, amit leszeretnék írni ide. Minden pályán 4 fegyverrel kezdesz ugyebár. Egy gépfegyver, egy kés, egy pisztoly, és 2 db gránát. Az első pályán szembesültem a ténnyel, hogy a kispisztolyba adja a legtöbb lőszert. Igaz ami igaz, hogy megkell lőni az embert vagy hatszor, hogy felforduljon. A mesterséges inteligencia a béka segge alatt van, ugyanis az ellenfelek a pofádba rohannak, össze vissza lőnek. Kipróbáltam a játék nehézségi szintjeit... hát... nemvalami jó. Könnyű fokozatban is nehéz, hátmég Veteránon... ezt sem csinálták meg jól. Sokszor van az, hogy feleslegesen húzzák az időt a játékban. A betöltő képernyő eléggé hasonlít a Call of Duty-ra, de mellesleg szépre sikeredett. 

Igazából ez nemlett egy hosszú teszt, de nemis baj. Azt elfelejtettem, hogy a játékban össz-vissz 9 pálya van, ami szerintem elég gyér.

B.U.É.K mindenkinek!

Írta: MrMiller0909 | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://menmiandmiller.blog.hu/api/trackback/id/tr32549349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)